divendres, 15 de març del 2019

Sessió de lectura: El meu germà persegueix dinosaures de Giacomo Mazzariol

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: El meu germà persegueix dinosaures de Giacomo Mazzariol.



Després de veure el vídeo, hem estat parlant sobre el llibre i l'autor.

Les diverses opinions sobre el llibre han estat:

  • Al principi no m'ha agradat, però després si m'ha agradat (V.)
  • Sinceramente, creo que el libro está muy bien por el simple hecho de poder "ver" la vida de un niño con discapacidad. Nos da la oportunidad de abrirnos más y saber lo feurte que puede llegar a ser una persona con una discapacidad (L.)
  • No me lo he acabado pero lo que he leído veo que si se conociera más le podriá gustar a casi todos los que lo leyeran (S.)
  • És un llibre que t'ensenya un munt de valors. Molt recomanable (J.)
  • M'ha agradat l'evolució dels personatges durant la narració (A.)
  • No m'ha agradat. L'he trobat avorrit, però per una altra part no està malament (H.)
  • És molt bonica la història, però la trobo massa llarga (H.)
Aquesta sessió ha estat molt especial perquè hem tingut la visita de la Roser, treballadora de la Fundació Astrid 21, i de la Sílvia. Totes dues ens van parlar sobre la fundació i ens van ajudar a entendre millor la síndrome de Down.

I, per acabar la sessió, ens hem fet una foto grupal.