divendres, 22 de febrer del 2019

Sessió de lectura: AuronPlay VS ElRubius

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar els llibres: Diario de un hater de AuronPlay i Escuela de gamers de ElRubius.


Durant la sessió hem estat fent reptes que fan els booktubers i hem fet un debat sobre youtubers que han tingut l'oportunitat d'escriure un o més llibres.

Les diverses opinions sobre els llibres han estat:
  • Me gusta que haga este tipo de libros porque abren la imaginación de algunas personas (S.)
  • No m'ho he llegit tot però el que m'he llegit ha estat molt avorrit (H.)
  • M'ha encantat. El que més m'ha agradat és el tren transfort (A.)
  • No m'ha agradat la temàtica, encara qeu hi havia alguna part graciosa (J.)
  • No ha estat malament, però m'ha agradat bastant (D.)
  • El llibre d'en Rubius m'ha agradat molt perquè la història és molt original. El llibre de l'Auronplay no m'ha agradat molt perquè té massa lletra i costa una mica d'entendre (H.)
  • M'ha agradat molt, però s'ha fet una mica pesat (M.)
I, per acabar la sessió, hem fet una foto grupal.