diumenge, 1 d’abril del 2018

Guia de novetats d'abril


La invasión del Tearling de Erika Johansen (www)
Una vez conquistado el trono, hay que conservarlo. Y no parece fácil. Kelsea ha decidido interrumpir el envío de esclavos al vecino reino de Mort y se ha ganado la lealtad y la admiración de su pueblo, pero también ha despertado la ira de la Reina Roja. A partir de ahora, la brutal soberana no cejará en su empeño por destruirla.
Desesperada y más sola que nunca, Kelsea deberá encontrar la manera de defender a su reino. Y eso pasa por aprender a controlar sus poderes y descubrir su conexión con Lily, quien procede de una época en la que ser mujer era casi un crimen.
Mientras el ejército invasor se acerca, Kelsea se dispone a servirse de lo que ha aprendido para asegurar el futuro del Tearling. Pero el tiempo se acaba...



La mona de l'assassí de Jakob Wegelius (www)
És de nit al port de Lisboa. Entre les ombres, un home corre per salvar la vida. Es diu Alphonse Morro i té un secret que persones poderoses volen impedir que se sàpiga. Com sigui. El perseguidor l'atrapa i tots dos lluiten aferrissadament, fins que en Morro ensopega, cau i desapareix a les aigües del Tajo. La notícia que hi ha hagut un assassinat corre com la pólvora. Però circula un altre rumor espantós: en la fosca dels carrerons del barri portuari de Lisboa hi ha un simi embogit que udola. És la mona de l'assassí.



Hot dogs de Care Santos (www)
L'estiu no es presenta gaire atractiu per a l'Èlia: haurà d'aguantar la nova xicota del pare i s'haurà de fer un tip d'estudiar. Troba feina com a passejadora de gossos, i això li permet conèixer gent molt diversa i descobrir que hi ha autèntiques organitzacions clandestines de baralles de gossos.