divendres, 16 de febrer del 2018

Sessió de lectura: "Buscant l'Alaska" de John Green

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: Buscant l'Alaska de John Green.

Les diverses opinions han estat:
  • M'ha agradat bastant. Està ben escrit. La història està ben narrada i m'agrada el tema dels motes. (A)
  • Molt guay! M'ha agradat la història, però hi ha personatges que s'haurien de millorar. (M)
  • No l'he llegit, però jo crec qeu hagués sigut molt xulo llegir-lo. (S.)
  • No m'he acabat el llibre pel vocabulari. (À.)
Després de parlar una mica sobre el llibre, hem realitzat un joc sobre endevinar si diverses lectures escollides estaven o no incloses en la llista de llibres prohibits que es celebra anualment a Estats Units. Curiosament, el llibre Buscant l'Alaska es troba dins d'aquesta llista pel seu llenguatge ofensiu i per ser inadequat. Ens ha sorprès molt els motius pels quals hi havia altres llibres!

I, per finalitzar la sessió, vam fer una foto individual on ens declaràvem culpables per haver estat enxampats llegint un llibre prohibit.