divendres, 24 de maig del 2019

Sessió de lectura: "Hachiko. El gos que esperava" de Lluís Prats

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: Hachiko. El gos que esperava de Lluís Prats.

 

Aquesta sessió ha estat molt especial perquè hem llegit una lectura conjunta amb els membres més grans del Club de lectura infantil Mà Negra, ja que aquests el proper any estaran amb nosaltres. Hem comentat el llibre i hem decorat la sala polivalent amb flors de cirerer. A més a més, hem escrit els nostres desitjos en uns papers, molt similar al que fan els japonesos el Dia de Tanabata.

Les diverses opinions sobre el llibre han estat:
  • M'ha agradat i no m'ha agradat. M'ha agradat perquè explica moltes coses i no m'ha agradat perquè m'ha semblat avorrit. (A.)
  • El llibre és molt bonic. (A.)
  • M'agrada perquè és divertit i trist. (A.)
  • El llibre és bonic i a l'hora trist. Al principi és molt alegre i entretingut, però a mesura que avança un punt és posa trist. (A.)
  • Un llibre molt emotiu. (A.)
  • És un llibre molt bonic i emotiu de la història de Hachiko. (J.)
  • Es una historia muy emotiva y bonita con la cual se puede ver la fidelidad que tiene un animal hacia su amo. (L.)
  • És molt bonic i emotiu. Una història per demostrar que el gos és el millor amic de l'home.
  • M'ha agradat molt. La història és molt original. (H.)
  • El llibre és molt trist, però en el moment en el que tots l'estaven cuidant ha sigut molt maco. (M.)
  • Està molt bé. Em sembla molt guay que facin un llibre basat en una història real. (S.)
  • M'ha agradat perquè és molt maco i emotiu i et fa pensar. (H.)

I per acabar, hem fet la foto grupal!