divendres, 25 de gener del 2019

Sessió de lectura: "A silent voice" de Yoshitoki Oima

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el manga d'aquest mes: A silent voice de Yoshitoki Oima.

 

Les diverses opinions sobre el manga han estat:
  • És molt xulo. El manga té molt bons gràfics i està molt ben estructurat. Es molt guai! (H)
  • Ha sigut un gran manga, però he tingut poc temps per llegir-lo. Però està molt bé. (D)
  • Era molt sad, però m'ha agradat molt. (A)
  • És un manga que impacte, és molt trist. (M)
  • Es un libro que impacta mucho. Es una historia que hace llorar mucho y te da ganas de que hagan más partes. (A)
  • És el llibre més bonic del móóóóón. (A)
  • M'ha agradat el llibre. (A)
  • M'ha agradat molt perquè va d'un noi que intenta ajudar a la noia que feia bullying. (M)
  • M'ha encantat perquè a més el meu cosí va tenir problemes en escoltar. M'encanta el llibre i el tema en si. (H)

Aquesta sessió ha estat molt especial perquè hem rebut la visita de l'Olga, una dona del poble que coneix el llenguatge dels signes. Ens ha ensenyat a dir el nostre nom en alfabet dactilològic i curiositats molt interessants sobre aquest. Fins i tot, hem trobat un nom per nosaltres en llenguatge de signes segons les nostres característiques físiques. A continuació, hem jugat a endevinar pel·lícules sense poder parlar a través de la mímica.

I, per acabar la sessió, hem fet una foto grupal.