divendres, 21 de desembre del 2018

Sessió de lectura: "Maneres de viure per sempre" de Sally Nichols

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: Maneres de viure per sempre de Sally Nichols.

 

Durant la primera part de la sessió hem escrit en un paper 5 coses que ens defineixin. A continuació, ho hem barrejat en una bossa i ho hem repartit entre els membres del club. Cadascú ho havia de llegir en veu alta i endevinar qui era la persona misteriosa.

Durant la segona part hem fet uns dibuixos i escrit unes cartes per als nois i per a les noies que es troben a l'Hospital Infantil Sant Joan de Deú de Barcelona. Ho enviarem el dia 28, desitjant que passin un Bon Nadal i unes Bones Festes.

Les diverses opinions sobre el llibre han estat:
  • És molt trist, però una història interessant. (D.)
  • Està molt bé i crec que representa molt bé el patiment d'una malaltia. (A.)
  • M'ha agradat, tot i tenint un final trist. (M.)
  • M'ha agradat encara que fos trist. El llibre és interessant. (H.)
  • M'ha encantat, però una mica trist. (N.)
  • M'ha agradat molt, però no he acabat. (M.)
  • M'ha agradat el llibre, tot i que el final és molt desastrós. (H.)
  • Ensenya molts valors. El pitjor és el final. (J.)

I, per acabar la sessió, hem fet una foto grupal.


Bon Nadal! Ens veiem el proper any!