divendres, 23 de novembre del 2018

Sessió de lectura: "Allò de l'avi" d'Anna Manso

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: Allò de l'avi d'Anna Manso.

 

En aquest cas, la sessió ha estat molt especial perquè hem rebut la visita de l'autora del llibre: l'Anna Manso. L'escriptora i guionista ens va estar explicant moltes coses relacionades amb la lectura. Per exemple, com va néixer la idea de l'argument, la relació entre el protagonista i el seu avi, el significat de la portada...

Les diverses opinions han estat:
  • Ha sigut un llibre bastant interessant. El llibre ha donat un enfoc molt interessant i diferent al que estem acostumats. (D.)
  • Està bé, però el trobo una mica buit. (A.)
  • No me l'he acabat de llegir però el que m'he llegit m'ha agradat bastant. Per culpa dels extraescolars, els examens i els treballs no l'he acabat. (S.)
  • És molt senzill el seu vocabulari, s'entén molt bé i no és molt pesat a l'hora de llegir. M'ha agradat molt perquè és més de la nostra edat i la història és molt emocionant. (H.)
  • No m'ha agradat perquè no li he trobat sentit. (J.)
  • M'ha agradat, però no del tot. (M.)
  • No m'ha agradat molt el llibre perquè era bastant avorrit i perquè la història no m'ha acabat de convèncer, però en canvi l'he trobat molt emocionant i guai.
I, per acabar la sessió, hem fet una foto grupal amb l'Anna.


Esperem tornar-te a veure, Anna! Moltes gràcies per venir!