divendres, 16 de març del 2018

Sessió de lectura: "Tu i jo: Trenta-dues maneres de dir-ho" de Jaume Subirana

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: Tu i jo: Trenta-dues maneres de dir-ho de Jaume Subirana.

Les diverses opinions han estat:
  • A mi m'ha agradat molt i m'ha sorprès molt el poema de William Shakespeare. El poema que llegiré el dia de la poesia es el de Torna-m'ho a dir. (S.)
  • No m'han agradat els poemes d'aquest llibre. (J.)
  • El de Sonet a Elena ✓✓. (A.)
  • Suposo que si t'agrada la poesia està bé. (A.)
  • M'ha agradat molt, però hi havien poemes que no m'han agradat. (A.)
Després de parlar una mica sobre el llibre i la poesia, hem estat fent cadascú un #Robaunpoema, és a dir, crear un poema de diversos versos amb els títols dels lloms dels llibres. Aquí teniu alguns dels que varem fer:

 

 

 

A continuació, vam estar parlant una mica sobre la relació entre la poesia i algunes cançons catalanes molt populars. Sobretot, vam comentar Una lluna a l'aigua del grup Txarango.

I, per acabar la sessió, vam fer una foto grupal.