divendres, 26 de gener del 2018

Sessió de lectura: "Un monstre em ve a veure" de Patrick Ness

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: Un monstre em ve a veure de Patrick Ness.

Les diverses opinions han estat:
  • És una història molt emotiva. (J)
  • En la pàgina 214 quasi ploro. El llibre m'ha encantat. (À)
  • No m'ha agradat la meitat que m'he llegit. Però segur que m'agradaria al veure la pel·lícula. (S.)
  • Meh. (A.)
  • M'ha agradat molt. És original. (M.)
  • ✓✓✓(A.)

Després de parlar una mica sobre el llibre, hem estat mirant unes il·lustracions i escollint quins sentiments ens provocaven. Sobretot, han destacat els sentiments de por, solitud i agonia.

 

A continuació, hem mirat l'escena de la pel·lícula de la primera història que explica el monstre a en Connor. Tot seguit, ens hem inventat conjuntament un final alternatiu.

I, per acabar la sessió, vam fer una foto grupal.