divendres, 15 de desembre del 2017

Sessió de lectura: "Detective Conan VS Magic Kaito" de Gosho Aoyama

Avui ens hem reunit els membres del club de lectura juvenil per comentar el llibre d'aquest mes: Detective Conan VS Magic Kaito de Gosho Aoyama.

Les diverses opinions han estat:
  • M'ha agradat que anés amb capítols i cada capítol fos una història diferent. (A)
  • Està molt bé. És molt graciós. (J)
  • M'ha encantant el noi que s''assembla a en Shinichi Kudo. No m'ha agradat la noia que té poders demoníacs. (A)
  • Està bé. Però el romaji està malament i l'orientació lectura també. (A)
  • No m'ha agradat el que m'he llegit perquè no l'he entès gaire i a part que no sóc molt fan dels còmics. (S)
Després de parlar una mica sobre el llibre, hem estat parlant sobre el Japó i els diferents gèneres de manga que hi han en aquest país.